Att ge service via mejl & chatt
Stockholms stad

Skola Hjärtum Utbildning

Utbildningsstart

6 maj 2020

Studielängd

< 1 år

Studieort

Stockholms stad

Ansökan öppnar

Höst 2019

Pris

7 475 kr

Kort om utbildningen

Mejla och chatta professionellt, tydligt och trevligt
Mejl, chatt, blogg, facebook mfl digitala kanaler är idag mer eller mindre självklara i kontakten med kunderna. Att behärska professionell, snabb och korrekt skrift och dessutom uttrycka sig trevligt och kundorienterat är av yttersta vikt för att lyckas med att ge suverän service.

Målgrupp:
Kursen vänder sig till dig som kommer i kontakt med kunder och ofta använder t ex mejl eller chatt i kundkommunikationen. Du kan t ex arbeta inom kundtjänst eller support och i dina arbetsuppgifter ingår att skriftligt besvara frågor, bemöta klagomål, ge information, ta emot synpunkter osv.

Kurstillfällen:

  • 20 nov 2019 - Stockholm
  • 11 mar 2020 - Stockholm
  • 6 maj 2020 - Stockholm