Insiktsdriven strategi

Berghs School of Communication
Organisation & ledning
Marknadsföring
Sammanfattning
Utbildningstyp
Yrkesutbildning
Studietakt
Heltid
Pris
42500 kr
Läs mer och ansök
Utbildningsstarter
Stockholm
24 mars 2020
Kort om utbildningen
Det strategiska arbetet i varje kommunikationsprojekt syftar till att identifiera hur varumärke och människor kan mötas, hur det mötet kan initieras och stärkas. Med en djupare förståelse för vad som ligger bakom och driver människors attityder och beteenden, kommer du kunna utveckla mer effektiv kommunikation.Om kursenDet blir allt svårare att engagera människor med kommunikation. Därför blir insiktsarbete, strategi och planning en allt mer central funktion både på marknadsavdelningen och hos olika typer av kommunikationsbyråer.Plannern eller strategen är den som ansvarar för att förstå varumärket och varumärkets nuvarande och potentiella kunder. Hen ansvarar för att ta fram de insikter som hjälper arbetsgruppen att utveckla kommunikationsidéer och -aktiviteter som är relevanta för människor och gör varumärket tydligt.
Läs mer och ansök
Om Berghs School of Communication
Utbildarens webbsajt
Läs mer och ansök