Besvärliga kunder

Hjärtum Utbildning
Service & Kundtjänst
Sammanfattning
Utbildningstyp
Företagsutbildning
Studietakt
Heltid
Ansökan öppnar
Vår 2020
Pris
7475 kr
Läs mer och ansök
Utbildningsstarter
Stockholm
26 mars 2020
Kort om utbildningen

Få kontroll över jobbiga kundsituationer
Få redskap för att kunna hantera varje typ av besvärlig kund, t ex den hotfulle, den arrogante, den aggressive och offret. Lär dig att förstå varför vi så snabbt går i försvarsställning när vi blir pressade och lär dig vända negativ stress till positiv utveckling.

Målgrupp:
Kursen vänder sig till dig som kommer i kontakt med kunder och som vill lära dig att hantera en kund som är arg, besviken, besvärlig, aggressiv osv. Du kan t ex arbeta inom kundtjänst, reception eller support.

Avgift: 5 980 kronor per person inkl lunch, för- och eftermiddagskaffe samt dokumentation. Moms tillkommer.

Kurstillfällen:

  • 26 mar 2020 - Stockholm
Läs mer och ansök
Om Hjärtum Utbildning
Utbildarens webbsajt
Läs mer och ansök