Certifierad Supportchef

Sammanfattning
Kort om utbildningen
Utbildningen Certifierad Supportchef riktar sig till dig som har en ledarroll i en supportverksamhet. Det kan vara som chef, koordinator eller teamledare för en Servicedesk/helpdesk eller i en supportfunktion. Utbildningen utvecklar ditt supportledarskap genom att ge kunskaper och konkreta verktyg inom de viktigaste områdena och kompetenserna för din roll.
Efter utbildningen Certifierad Supportchef
Efter utbildningen vet du hur du ska leda, kommunicera och skapa förtroende. Du vet hur du skall styra, planera och förstå din verksamhet och dina kunder och att arbeta med planering, genomförande, effektivisering, utvärdering och vidareutveckling av ditt arbete och din funktion.
Plats
- Stockholm
Kommande utbildningsstarter
Stockholm
För att se alla kursstarter, läs mer hos utbildaren

Om BiTA Service Management
BiTA Service Management AB startades 2003 och drivkraften var att internet och IT då började få större betydelse för verksamheter och affärer. Med drygt 15 års erfarenhet av kompetensutveckling inom IT så vill vi dela med oss av vår kompetens. Våra kursledare har en nära anknytning till verkligheten från många år i konsultuppdrag, därför kan vi erbjuda dig mycket erfarenhet, kompetens, goda exempel samt inarbetad egenutvecklad och mycket uppskattad pedagogik på våra utbildningar. Idag är vi kunskapsföretaget BiTA och vi erbjuder både rollbaserat lärande, ITIL®-kurser och annan strategisk kompetensutveckling.