Vi stödjer tyvärr inte din webbläsare. Uppgradera till senaste versionen för mer säkerhet, högre hastighet och den bästa upplevelsen av Blocket Utbildning.

Utbildningar inom Kundservice

2 utbildningar hittades
Välj filter
Studietakt
Sen ansökan
Plats

Utbildningar inom Kundservice

2 utbildningar hittades

Kundservice som imponerar

  • Kompetensutveckling / Kurs
  • Distans
  • 2 dagar
  • 100%
Framfot logotyp

Utbildning i kundservice för dig som vill bygga framgångsrika kundrelationer med ett leende. Kundservice som imponerar är utbildningen där du får färdigheter som gör dina kunder till hängivna anhängare. Du lär dig merförsäljning med frågeteknik, intresse och engagemang. Lär dig hantera besvärliga situationer som reklamationer, klagomål och missnöje på ett sätt som imponerar på kunden. Som bonus får du självförtroende att bjuda på dig själv och skapa en glad och öppen atmosfär. Resultatet blir att företagets varumärke blir lika med omtanke, service och personligt bemötande. PRAKTISK INFORMATION 2 dagar 09:00-17:00 Stockholm Max 10 deltagare

Flera starter

Framfot
Framfot logotyp

Kundkontakt - Ta er service till nya nivåer

  • Yrkesutbildning
  • Distans
  • 1 dag
  • 100%
Nordic Tech Institute logotyp

I denna kurs tar vi upp allt som har med service att göra och man får självklart veta vad som upplevs som riktigt bra service och hur man tar den kortaste vägen dit. Dessutom får man övningar och träningsexempel för att kunna ta sig och sin personal vidare till nästa steg i serviceprocessen. Alla jobbar med service! Jo, så är det faktiskt! Vare sig vi vill eller inte så finns alltid någon beställare, uppdragsgivare eller motpart i vilken vi har en dialog. Vissa inser att man måste jobba med service, vissa gör det naturligtvis inte. Har man en bra produkt och hög efterfrågan, så visar statistiken att man i högre grad tror sig behöver slippa servicebiten för att produkten säljer sig själv. I den här kursen får ni reda på varför detta är helt fel och dessutom direkt skadligt för er verksamhet. Har ni utmaningar med er servicenivå oavsett om ni är en IT-konsult, butik eller säljorganisation? Vill ni bli bäst i Sverige på att ge service och kan ni själva se ert ansvar i processen mot att kunna göra en trist monolog till en givande dialog, då är dena kurs för er!

Nordic Tech Institute
Nordic Tech Institute logotyp