Certified CRM & Loyalty Manager

Sammanfattning
Kort om utbildningen
Bygg kundrelationer i världsklass i en datadriven värld!
Vill du vidareutveckla eller påbörja kundlojalitetsarbetet i ditt företag? Det här är utbildningen för dig som vill ha ett helhetsperspektiv på kundrelationsarbetet i en datadriven, digital värld. Du får med dig kunskap, strategier, inspiration från case, konkreta metoder och verktyg för att bygga kundrelationer i världsklass för ditt företag. Genom att varva teori och praktiska övningar under utbildningen med självstudier kan du löpande implementera din kunskap till företaget och tillämpa i ditt CRM-arbete. Utbildningen resulterar i en meriterande certifiering som CRM & Loyalty Manager. Varje grupp består av max 16 deltagare för att det ska bli en bra dynamik och lämna utrymme för värdefullt nätverkande och erfarenhetsutbyte.
Vem borde gå?
Utbildningen passar dig som idag t.ex. arbetar som:
- CRM-ansvarig
- CRM-analytiker
- Loyalty & Growth Manager
- CRM Specialist
- Customer Experience Manager
- Marknadsansvarig
- Customer Insight Manager
Huvudlärare
Huvudlärare för utbildningen är Camilla Cramner. Du kommer också träffa och lära av inbjudna experter, vilket också ger ett utmärkt tillfälle att nätverka och skapa nya kontakter med experter inom området.
"Camilla var fantastisk. Vilket engagemang, positivitet och glädje. Bästa utbildningen jag gått!"
”Inspirerande – Camilla förmedlar en känsla av att ingenting är omöjligt”
”Mycket kompetent och erfaren – det är sällan man hittar en person som har så bred förståelse hela vägen från marknadsföring till data och teknik”
"Camilla har varit en klippa med stor kunskap och kloka svar på alla vå34900 ra nyfikna frågor. Hon har bred branchkunskap och är pedagogisk och lägger stor vikt vid att vi alla ska utvecklas."
Erbjuds även på distans, läs mer på hemsidan
Plats
- Stockholm
Kommande utbildningsstarter
Stockholm
För att se alla kursstarter, läs mer hos utbildaren

Om Wednesday Relations
Wednesday Relations är en plattform för kompetensutveckling. Vi utvecklar medarbetare och organisationer i det senaste inom Marketing, Customer Experience, CRM, Sociala medier och e-commerce. Vi arrangerar kostnadsfria events, konferenser, utbildningar, skräddarsydda kurser och konsultförmedling i Stockholm, Göteborg och Malmö för att du ska få inspiration och den senaste kunskapen.
Vår grunddevis: Att utnyttja kund- och kundrelaterad information för att öka kundens upplevda värde och samtidigt öka företagets lönsamhet.