Kundservice som imponerar

Sammanfattning
Kort om utbildningen
Utbildning i kundservice för dig som vill bygga framgångsrika kundrelationer med ett leende.
Kundservice som imponerar är utbildningen där du får färdigheter som gör dina kunder till hängivna anhängare. Du lär dig merförsäljning med frågeteknik, intresse och engagemang.
Lär dig hantera besvärliga situationer som reklamationer, klagomål och missnöje på ett sätt som imponerar på kunden. Som bonus får du självförtroende att bjuda på dig själv och skapa en glad och öppen atmosfär. Resultatet blir att företagets varumärke blir lika med omtanke, service och personligt bemötande.
PRAKTISK INFORMATION
2 dagar
09:00-17:00
Stockholm
Max 10 deltagare
PRIS: 11 900 kr (exkl moms)
Plats
- Distans
För att se alla kursstarter, läs mer hos utbildaren

Om Framfot
Alla Framfots utbildningar är tillgängliga både fysiskt och på distans.
Vi vet att all kunskap finns där ute och det mesta har du redan i dig. Hos oss får du därför möjlighet att träna och utvecklas tillsammans med en riktigt vass sparringpartner. Oavsett om du deltar på distans eller på plats hos oss får du ta del av precis samma utbildningsinnehåll. Du lär dig nya verktyg och metoder, tränar praktiskt i din vardag, växer i din yrkesroll och når bestående resultat. För dig själv, din grupp och er organisation.
FÖRETAGSUTBILDNING FÖR FRAMGÅNG
Hemligheten? Praktiska och behovsanpassade utbildningar i Ledarskap & Projektledning - Sälj & Marknadsföring - Kommunikation & Retorik - HR & Personal. För dig som vågar bli bäst på det du gör.