Besvärliga kunder

Hjärtum Utbildning
Service & Kundtjänst
Sammanfattning
Utbildningstyp
Företagsutbildning
Studietakt
Heltid
Pris
7475 kr
Läs mer och ansök
Utbildningsstarter
Stockholm
26 mars 2020
Stockholm
15 oktober 2020
Kort om utbildningen

Få kontroll över jobbiga kundsituationer
Få redskap för att kunna hantera varje typ av besvärlig kund, t ex den hotfulle, den arrogante, den aggressive och offret. Lär dig att förstå varför vi så snabbt går i försvarsställning när vi blir pressade och lär dig vända negativ stress till positiv utveckling.

Målgrupp:
Kursen vänder sig till dig som kommer i kontakt med kunder och som vill lära dig att hantera en kund som är arg, besviken, besvärlig, aggressiv osv. Du kan t ex arbeta inom kundtjänst, reception eller support.

Avgift: 5 980 kronor per person inkl lunch, för- och eftermiddagskaffe samt dokumentation. Moms tillkommer.

 

Läs mer och ansök
Om Hjärtum Utbildning

Varmt välkommen till oss på Hjärtum Utbildning!

Vi har verkat i utbildningsbranschen i över 20 år – vi kan utbildning! Vare sig du söker en kurs inom ledarskap, kundbemötande, juridik, metodik eller ekonomi, så hittar du din kurs hos oss.

Vi är ett litet familjärt utbildningsföretag med ett stort nätverk av professionella utbildare och föreläsare. Vi månar om dig som kund och gör vårt yttersta för att du ska lämna våra kurser med massor av nya kunskaper, nya infallsvinklar och ny arbetsglädje!

Hjärtum Utbildning - Utbildningar med hjärtat på det rätta stället.

Utbildningstyper
Företagsutbildning
Utbildarens webbsajt
Läs mer och ansök

Liknande utbildningar

Artiklar

Visa fler